1. Echipamentul de protectie.Situatia este urmatoarea : contractul incheiat in perioada insolventei pentru furnizarea EIP a fost reziliat in 2017 de catre Hidroelectrica din motiv de intarzieri la livrare si calitate scazuta a echipamentelor, astfel incat a fost incheiat un alt contract, doar pentru 2017, pentru acoperirea rapida a necesarului.
La data prezentei, conform informatiilor luate pe linie de SSM, situatia livrarilor salopetelor este urmatoarea :
- SH Bistrita - livrate in 21 iulie
SH Cluj - termen de livrare 18 august
SH Curtea de Arges - termen de livrare 18 august (pentru Buzau, au fost livrate in iulie)
SH Hateg - livrate in 13 iulie
SH Portile de Fier - livrate in 22 iunie
SH Valcea - livrate in 30 iunie
SH Sebes - livrate in 18 iulie
Pentru manusi electroizolante, sunt trei sucursale care au facut solicitari (Arges, Porti, Valcea), termenul de livrare fiind 26-30 august.
Pentru urmatorii 4 ani, se afla in derulare procedura de achizitie pentru intreg echipamentul de protectie, conform Regulament de dotare si raportarilor din sucursale.
Nu pot controla toate procesele din Hidroelectrica.
Nu este vina mea ca Borza a facut un contract de 2 lei cu o firma de 2 lei, acum 3 ani de zile, cu penalitati derizorii, ca de-aia i-a durut la basca pe indivizii respectivi ...
Nu stiu din ce sucursale sunt cei care reclama ca nu au salopete, fiindca nu se deranjeaza sa spuna, asa ca-i invit sa mearga la magazie conform termenelor de mai sus.
Daca ce am scris referitor la termenele de livrare nu este corect, astept sesizare concreta, cu nume si prenume, pe adresa mea de email.
Alte divagatii pe aceasta tema nu le mai bag in seama.
2. Plata orelor suplimentare.In luna martie au fost platite orele suplimentare din finalul anului 2016, nerecuperate in ianuarie-februarie 2017.
Incepand cu aprilie, a inceput plata orelor suplimentare efectuate in 2017.
Plata se face lunar, ieri au fost platite orele suplimenatre efectuate in aprilie si care nu au fost recuperate in mai - iunie.
Nu au fost sincope la plata in aceste 5 luni.
Daca mai vine cineva si spune ca
"nu au fost platite orele suplimentare" fara sa spuna concret la cine, unde si cate, si dupa aceea vine altul si spune ca
"nu au fost platite fiindca nu au fost pontate", de aceeasi maniera, adica fara sa indice la care centrala si cine nu le-a pontat, va rog sa-mi spuneti ce sa fac eu, ca pe mine nu ma duce mintea !!!
Sa verific toate pontajele din Hidroelectrica ?
Sa-i strang eu de oua pe sefii de CHE care, chipurile, nu ar face pontajele corect, fiindca cei nepontati nu au curajul sa spuna in fata ce au de zis, dar sunt mari viteji pe forum, anonimi
?
Daca doriti sa discutam serios si concret, va invit sa o facem.
Daca doriti doar cleveteala, clevetiti la voi acasa.
3. Conditii de muncaFiindca incepem negocierea CCM, am nevoie de date.
Stiu ca marea majoritate dintre dvs. se gandesc, in primul rand, la salariu.
Totusi, nu uitati de celelalte aspecte ale muncii : toalete, apa curenta, incalzire/climatizare, etc.
Problema de atitudine este aceeasi : ma suna unii colegi si-mi spun ca nu au cu ce sa se spele, fiindca nu au vazut sapun la centrala de nu mai stiu cata vreme dar cand le cer date concrete, o dau cotita, uita cum ii cheama, uita si la care centrala lucreaza, uita si ce sef au ...
Daca doriti sa facem ceva, hai sa incercam, cu date concrete.
Nu va fi usor, fiindca unele anomalii acceptate ani de zile au intrat in cotidian.
Si totusi, putem incepe sa schimbam cate ceva.