In ordine cronologica, cateva raspunsuri :
Tichete de masa electronice : sincope de comunicare.
A fost o contestatie pe adjudecarea contractului, castigata, pusa in executare, din ce stiu inca nu e definitiva.
Pana la finalizare, avem alt furnizor decat cel initial.
Asta nu ar fi o problema.
Dar a fost aiurea intarzierea in emiterea si transmiterea noilor carduri catre destinatari si, mai ales, lipsa de comunicare.
Bine ca s-a rezolvat, sper sa nu se repete.
Actul constitutiv, propuneri de modificare :
In statutul actual al societatii este prevazuta infiintarea de sedii secundare prin hotarare directorat.
Nu este prevazut cine hotaraste desfiintarea acestora, prin urmare se aplica legea 31 si atributul respectiv revine AGEA.
Tot legea 31 spune ca unele atributii AGEA (printre care infiintarea/desfiintarea de sedii secundare) pot fi delegate Directoratului.
Prin urmare, propunerea respectiva nu este nelegala.
Totusi, este nejustificata, din punctul meu de vedere si total inoportuna in momentul de fata.
Sunt mai multe considerente, pe care le-am expus atat Directoratului cat si CS-ului si ministerului.
Vedem ce se hotaraste vineri.
Discutii pe tema desfiintarii unor sucursale si transformarea lor in uzine sau chiar puncte de lucru au fost la inceputul lunii august.
S-a dorit reorganizarea per ansamblu, au fost mai multe variante, unele proaste, altele si mai proaste ...
Sindicatul nu a fost informat, dar nimic nu poate fi tinut secret in tara asta.
Am aflat si am actionat elegant, zic eu.
Altii nu au zis chiar asa, dar e problema lor.
Cel putin o vreme, avem pace pe acest subiect.
Mai incolo, posibil sa o luam de la capat, sa nu ne plictisim ...
Pana atunci, vom avea o noua organigrama, cu reorganizare de activitati.
Si aici sunt n-spe variante, nu am niciuna oficiala.
Aici va fi consultare, asa ca ne vom preciza pozitia.
Seara buna.